Sunday 18 March 2012

pengarang jantung aku

hello2......hello..kopi ka milo..hihi..
hye...
malam nyh dayah nak cte somthng abt yg dayah impikan..
hihih.... u all nak tau tk apa dia? wait ya....................



jeng-jeng..ini lah dia impian dayah..hahha....

now i get this..so i'm happy n i always bring this nikon everywhere i go..so nice kan..
like couple hahahaha... kalau nak tau camera nyh aku dapat masa birthday aku.......
uhu..happy kot...mmg seronok lah kan..even for my first time using this camera..
so mcm jakun sgt lah..bila dh lame2 guna...bosan lah pulak..rse mcm nak upgrade
yang lagi best je..hihih..but dsbbkan sfat sbar n kekurangan wang...so gna lah apa 
yang ada..hahah....

if nak tau lah kan banyak gila cara nak guna.aku pon sampai naik pening...nak blajar..
tapi takde sapa yang pandai..hahaha..so pd sapa2 yang pandi gune camera nyh..
jganlah sombong..ajarlah sye budak baru nyh..hihihih..nti sye upah gula2 10 sen 2 bji
yer...hihihihi...

ok lah nyh jer yg aku nak share..dgn ko org..if u all nak tau..ini kekasih sya yang ke-3..
after laptop n moto LC sye.. =)

thanks sudi baca..cite lolak nyh..
love u all tau..
mmuaaaahhhh.... <3

No comments:

Post a Comment