Friday 19 October 2012

Sharing n Caring..

Assalammualaikum...

okeyh this night i wanna to share about something of me....

nak tau tk? nak tau tk? mesti nak kan.. apa yang aku nak share tuh.. hahahaa... okeyh... lah... okey lah.... aku nak share pasal kecantikan lah...hahhahaa.... okeyh for the first thing... share pasal pencuci muka yang aku guna lah skrang niy... nak tau tak aku guna pencuci muka apa? okeyh aku guna sabun breez... hahaha... yang boleh hilangkan segala kotoran..hahaha... tk lah... jap-jap nak bayangkan what happen when i used the detergent as pencuci muka.... (dalam bayangan).........................................................
okeyh niy aku tunjukkan pencuci muka yang aku rasa okeyh lah untuk aku,,,bukan okey lah...tp mmg okey lah..... hahaaha.. jap...tengah loading niy...



jeng-jeng...ini lah pencuci muka ku...
(RM 14.00)
(tp tk sure sgt lah)

okeyh aku story skit lah eh... aku start pakai pencuci muka niy..kalau tak silap dpd awal tahun kot...dah banyak kali dah aku tukar-tukar pencuci muka..tp semuanya tk memberikan kesan lansung... then g lah ke Pasraya Kini.. ada amoi tuh syorkan aku guna pencuci muka niy, sbb kulit aku niy jenis yang mengada-gada lah,,,apa org kata kulit sensitive....hahhaha..ntah lah...aku pon try lah guna this brand kan..hahaa.. eh... bile dah guna tuh.. alhamdulillah okey pulak... muka tk beminyak.. jerawat pon kurang.. tk mcm bfore this... muka... ya Allah... sedih sgt lah,,,, (pham-pham lah eh) hihihih.... ok kpd yg ade masalah kulit mcm aku tuh...mybe u should try this... mana tau akan ok ke kan.. kalau tk ok.. jgan nak salahkan aku pulak.. aku just share apa yg aku alami lah kan.... hihihih...

okeyh pasal cream muka pulak... this is very important ok for girl-girl yang kat luar tuh..jgan nak suka-suka hati jer pakai cream muka niy... nanti buruk padahnya..bukan apa..maklumlah...kite niy masih muda...masih bergetah gituh kan...so kene lah jga semuanya kan... kalau tersilap pakai cream kan... nanti muka kita boleh rosak..means rosak tuh... mcm tumbuh jeragat..alah yang bintik hitam-hitam tuh..... betul... tk tipu... serius nyh,,,, jgan lah suka-suka beli produk yang bukan-bukan..then mahal pulak tuh...kan... so, baik-baik k syg.. kalau boleh dptkan nasihat pakar...untuk produk-produk kecantikkan niyh......

okeyh diteruskan lagi cerita, untuk aku, aku guna produk murah-murah jer,,,tak pyah nak mahal-mahal..sbb aku ada guna 1 produk niy, aku beli dkt on9 shop..ingatkan okeyh,,,perh,,,after aku pakai tuh,,,abis kulit muka aku gatal-gatal...then merah giler pipi aku,,,then jerawat makin banyak sangat!!!! menyesal aku beli,,, dah lah mahal,,pastuh kesan tk elok...benci giler aku,,,, ok jom tgok aku pakai apa..


okeh..this one i use for my day cream..
(RM 9.00)

see..benda ny murah jer tau,tp berkesan sangat tau,,mula-mula kulit aku terbakar sebb main sukan kan,berjemur,,,so mula-mula guna lah cream yg aku beli kat internet tuh,tp kesan makin teruk, so aku guna lah bnda nyh,aku start guna niy pon sbb tgok kulit kawan aku makin putih bila dia dah guna cream niyh... dah lah murah..kesan pon bagos sgt.... kecut-kecut kan jerawat kt muka.. alhamdulillah... aku guna niy dalam masa seminggu jer, kulit makin cerah, jerawat makin kurang,,,huhhuhuh,,,so sapa-sapa yang tk pernah guna this cream.. why not ko org try guna,,huhuhuhu,,, mana tau ok ke..kan2.... huhuuhh.... 

okey untuk powder plak aku guna bnda niy:


SILKYGIRL
Price: (RM 19.90)

aku guna niy jer,,, biar kulit tak berminyak,sbb bila kulit kita berminyak,snang lah jerawat nak membiak nanti syg...huhuuhh... 

okeyhlah,niy jer yang aku nak share,huhuhuhhuhuhu,,, kpd kaum Hawa n Adam di luar sana, yang masih bujang or sudah berkahwin,,, jgalah penampilan anda,terutamanya,pada girl..hiihihh....

okey,selamat mencuba.... =)
bye..




1 comment:

  1. orang lelaki tak payah pun benda2 ni semua..kacak je..hehe..

    ReplyDelete