Friday 24 May 2013

Luahan Dari Saya Untuk Awak



Hai lama lah tak update blog... actually dari hari tu lagi nak update...tp tgan nyh malas sangat nak menaip... hurmmmmm...dah lah malas ditambah-tambah lagi dengan mood yang asyik nak marah jer... apa pon tk boleh....ari niy rajin sikit lah nak taip niy hah...

Ari ni nak update sikit pasal luahan hati ku yang kini mendung......ceh wah.... huhuhuhhh.... tgah menaip niy pon rasa nak menangis juga....sedih sangat...sbb baru lepas kena marah dengan dia...... salah aku juga sebab marah dia....sometime aku tak paham lah kenapa??? aku marah sebab dia salah...bila aku marah..dia mula cari salah aku yang zaman tok kadok punya....mula lah nak ungkit...tapi bila aku ungkit salah dia...bukan main berang lagi dia.... sometime aku sedih sampai nangis teresak-esak.....rasa mcm terlalu bodoh nangis sebab lelaki yang tak pernah nak paham and hargai kita....

Sometimes tuh...bila dia marah...aku try diam...bila aki diam pula...di tudun yer aku macam-macam... argggghhhhhhh....kadang aku tak paham apa yang aku perlu buat....kadang aku nangis sorang-sorang...aku paling benci lah nangis sebab dia...sebab bila aku nangis..marah...nanti dada sakit....tuh yang aku tak suka,,,, kadang apa yang dia lontarkan pada aku semua buat aku rasa down.....then lama kelamaan...hati aku mula tawar dengan dia...mula lah takde perasaan pada dia...tak tau lah nak kata...................

Sepanjang perkenalan kami selama 3 tahun...dia tak pernah nak percaya pada aku.... Ya Allah... aku sedih sangat... apa guna yer bila hubungan yang dijalinkan tiada kepercayaan di antara satu sama lain??? apakah pengakhiran hubungan itu nanti??? adakah bahagia??? tak mungkin kan..... untuk menjadikan satu hubungan tuh kekal, harus percaya diantara satu sama lain....bukankah begitu??? tapi dalam hubungan kami.. lansung tiada...hanya aku yang percaya akan dia.....dia lansung tak percayakan aku... aku selalu dikatakan ada lelaki lain...aku sering dituduh seperti itu.... hanya tuhan jer tahu hati aku bila kena mcm tuh.... memang aku ramai kawan lelaki...tapi aku takda nak curang dengan dia....

Kesilapan lampau telah menjadi dendam di hatinya....sehingga lah sekrang...aku redha... mungkin ini karma bagi ku...tapi...dia juga ada buat salah yang buat hati aku sampai tergores.....tapi aku tak pernah nak simpan bnda buruk sampai buat dia terseksa....kini aku menderita dengan hati yang sering mendung.....aku terasa ingi pergi sejauh yang boleh dari dia.... 

Jika dia mempunyai punyai insan lain...aku redha....jika itu takdir bagiku yang dia bukan untukku.....aku tidak akan menolak... malah aku terima dengan hati yang senang,,kerana dia telah berjumpa dengan org yang boleh menjaga dia lebih baik dari aku yang hanya mampu membuat dia marah.....

Saban hari hanya airmata yang menemaniku...tidurku juga ditemani dengan airmata... dan esakan yang kuat...serta jeritan kecil dari hatiku..... rintihan demi rintihan aku lontarkan tatkala dia memarahi ku..... aku cuma mampu berdoa supaya hatiku tenang dan sabar dalam menghadapi cabaran dan dugaan dari-Nya.. Terima Kasih Ya Allah...kerana Engkau menyayangiku dengan dtgnya ujian demi ujian dari-Mu.....

Pergilah sayang....aku sentiasa mendoakan kebahagiaanmu.... biarlah aku sendirian tanpa kehadiranmu lagi..kerana aku tidak sanggup lagi untuk menanggung seksaan demi seksaan dari mu.... Selamat Tinggal Sayangku.... Kini aku berserah sepenunya kpd Allah....

TQ..
For : Mr. ZY (not real name)

No comments:

Post a Comment