Monday 2 April 2012

Hilangkan Tension!!

Assalammualaikum..
hye..
lame dah dayah tak update blog..
ari niy tibe2 terasa rajin pulak nak..update..hihihihih..
aktiviti ari niy..on9 fb..dgar lagu..jalan2...

why aku ltak tajuk mcm kat atas tuh???
sbb mase aku tgah on9 fb...tibe2 lah kan..
ade lah org yg aku syg nyh comment dkt pic
girl..wow..mmg meletup n nak tercabut jantung aku..
sedih sangat2.apa yg aku blh bt just menangis..n lyan
perasaan...sob..sob..sob.. ='(

so,bler dah tension..adalah bnda yg aku nak buat kan..
so aku decide,aku msj kwan aku.mira..ajak dye kluar..
kebetulan plak dye free kan..so sng lah aku nak ajak dye kuar..
the best lah kite org kaur,enjoy2 semamcam jer..
wee...seronok..at least hilang sedih n frust aku yang tadi tuh..
hihiih...so skang aku nak share dkat ko org sume pasal
aku n mira..mase kite org hang out besama ptg td...
hihihh...


see..comel kan kami..sweet jer..
amik sendiri nyh tau..hahaha..



hahahaha..burukye muka aku...
candit seyh pic nyh..
time nyh dah mcm org gila..haha...



so dgan cara mcm nyh lah aku dapt hlangkan frust aku..
hihihih...so if ko org tk pcaya..try buat mcam saya..
comfirm best...hihihih...
ok lah mals nak bebel panjang2...
selamat membaca juadah2 saya.yang tk seberapa nyh..
bye.. =)
enjoy!!!

No comments:

Post a Comment