Sunday 22 April 2012

Luahan Hatiku..

Assalammualaikum..
hye..lame sudah aku tidak menupdate blog aku yang tk berapa nak cantik n menawan niy,tp comel jer mampu,sbb adanya pic aku di header sana..hahahaahaha..(perasan kau)..hari niy di pagi yang mendung ini tibe2 aku terasa rajin pulak nak update2..niy..kahkahkah..sbb aku bosan lah...hahhaa..tuh jer sbb yer...

Mesti ko org tertye2 why aku ltak tajuk macam tuh dkt atas sana kan..bunyi macam sedih jer kan tajuk kt atas tuh....ermm...mmg sedih pon...sangat2 sedih...sob..sob...n sob...... Okeyhlah aku teruskan lagi dengan cerita aku..sejak beberapa minggu niy.ntah aku rase mcm tak sedap hati jer,aku terasa mcm diri aku ditipu oleh seseorang yang aku cintai..aku tak tahu knapa perasaan aku makin kuat mengtakan yang dia malu untuk bercple dengan aku n buat relation di fb dengan aku,aku teras dye seolah2,tak nak bg tahu kawan2 dye yang dye dah ada awek like me yg tak cantik..mungkin dsbbkan aku tak cantik dia malu untuk bg tahu kt kawan2 dia yang aku niyh gf dye.yer lah majoriti aku tgok girl2 yg msj dia semua hot..cantik..bgaya..tk mcm aku niyh..apa yang aku ader..huk..huk...huk..sadish nyh..

So,skang nyh aku tak tahu nak buat apa & apa yang patot aku buat,sama ada aku diam & biarkan sahaja apa dia nak buat? sometime aku menangis kerana dia.now kepercayaan aku pada dia bukan lg 100%,but dah jadi 10% jer,tuh pon mybe tk sampai sangat,kesedihan yang aku tanggung,sangat2 lah menyiksa diri aku, perbutan dia seolah2 macam nak permainkan aku.tp aku tk pernah nak fikir negatif pasal diri dia,but bila aku dapat tau sendiri,erm....ssh untuk aku terima dengan hati yang terbuka,aku tau sebelum ni mmg banyak salah aku,mcm2 aku buat,but,someone tuh boleh berubah suatu hari..aku tak tahu apa motif dia skang nyh pada aku..nk kata dye tk syg aku,tp dia banyak tolong aku..herm...aku pon tk tahu lah skang nyh..aku seolah2 tengah dalam dilema percintaan...

Now, what i must should do, to believe him like 1st time i with him.. any suggestion hu3... now, terasa diri niy bagai di awang-awangan..ceh wah..hihihih.. hidup niy sunyi n kosong tanpa dia..aku seolah2 tk blh hidup tanpa dia.. but my friends selalu pesan pada aku. "Dayah cari org yang cintakan kita, & please after this u promise with me yang you tak kan kene tipu lagi,sbb i dah tak sanggup nak tgok u sedih2 macam nyh,i tk sampi hati". Wah sweetyer dia..baik sangt..selalu bg advice pda aku..so, bila aku ingat pesan dye tuh,aku terus berhenti bersedih..and smile always..thank friends..

So, for ur knowledge, act friends is everything..but sometime u need love in ur life..

ok lah sampi sini je..hope aku dengan dia akan kekal hingga kami menikah..hahaha.......... pray for me k.
thanks sudi baca..
bye...
wasalam..

No comments:

Post a Comment