Friday 25 May 2012

Kembali Normal..

Assalammualaikum.........
lama sungguh aku tidak mengupdate apa2 story kt blogger aku niy...hikhik.....
ari niy aku nk share apa yg aku alami dalam beberapa hari niy........................
weeee..........the best story... alhamdulillah...aku bersyukur sangat2..coz..........
mood aku dah kembali normal mcm dulu.....hihihhiih...mood yg dari sedih........
telah bertukar kpd happy..... how eh blh main tuka2 plak...huhuhuhhuhhuhuu....
niy dsbbkan sokongan kawan2 aku yg ada dengan aku...especially..to someone..
yang always advice aku time aku tgah sedih....sob...sob...sob...tq awak...............
awak kawan yang terbaik...yg sye ade,,,,tq so much.........coz bagi saya nasihat...
yang sgt berguna pada sya..n alway teman saya sewaktu sya tengah sunyi....tq
so much.......................saya harap persahabatn kita tak kn putus sampi bile2...
i hope u too so....... peace....

so the conclusion is... friends is important in our life.. without friend maybe our life not completed.
ceh wah.. speaking konon..ayat pon tongang terbalik...hahhahahahaha........................................
Hargai lah sahabat anda.............................................................................................................
so sweet!!!
i wanna like this...
forever..


Kawan dkt mana-mana pon blh dpt...
Tapi sahabat..amat sukar untuk kita dpt...
renungkanlah......ceh....wahh....................
Heeeeeeeeee...........................................

Bubye...

No comments:

Post a Comment