Sunday 6 May 2012

Ada Sapa-Sapa Nak Tolong???

Assalammualaikum..
haie lame yer aku tak update..why? sbb aku mals nak type panjang-panjang..by the way ptg nyh ntah knp tibe2 aku rajin pulak..hihihiihh...
So,ptg nyh aku nk story apa yang aku alami,dalam bulan lepas n bulan nyh..
aku nak story pasal aku n perasaan aku pada someone..hermmm....aku tak tau sjak kebelakagan nyh aku mcam dah tkda perasaan kat dia..aku mcm buat tak kisah jer bila dia msj aku or tak..tk mcm perasaan aku yang dulu pd dia....mybe aku dah tawar hati kot untuk cintakan dia..but afku tk tau why lah..herm...skang nyh pon,aku tgok dia dah lain mcam jer dengan aku,layan aku pon mcm nk tk nk jer..erm...apa yang patot aku buat ekh untuk kembalikan perasaan aku yang dulu................................................................................................. blh tk sapa2 bagi cadangan kt aku...................................................................................................................
skang nyh aku buntu & keliru yg amat-amat..................................................................................................... aku sayang n cintakan dia...tp aku tak tahu dia mcm mna.................................................................................. so skang nyh aku lebih diamkan diri dpd msj n call dia..tuh jer yang mampu aku buat........................................

Sekarang Keadaan Aku mcam cartoon tu!!

please help me.. ='(
Bye2...
wasalam...

No comments:

Post a Comment