Thursday 21 June 2012

"Kekuatan Hati Kita Adalah Kesabaran"

" ya ALLAH. aku bersyukur kerana diberi peluang untuk meneruskan hidup dan perjuanganku sebagai seorang muslimah, dan aku juga turut bersyukur kerana Engkau telah menanamkan sifat sabar dalam diri hamba-Mu ini...terima kasih ya Allah"......

Assalammualaikum....
hai my blogger..lama dah aku tak update kau kan..kesian kau..aku cma update status kt fb jer..hihihiihihih.. hari ni aku nak update kau..aku nak story mory pasal kisah sedih aku..yang aku alami dalam bulan ini.........
aku tak tahu kenapa lah aku diperlakukan seperti org bodoh..knapa aku mudah ditipu dgan orang lain.. padahal aku tak pernah nak buat mcm tuh pada orang lain..mungkin ini balsan yang aku terima dpd perbuatan aku yang dulu..tapi aku masih lagi bersyukur,kerana aku masih lagi bersabar..aku bersyukur aku telah berubah dengan tidak mudah marah..skrang niy aku makin banyak bersabar dan sentiasa mengigati ALLAH,,,walau di mana pun...even aku sedih..even org bt aku marah..tapi aku mudah sangat menerima, alhamdulillah...tapi yang buat aku terlampau sedih..org yg aku syg telah minipu aku....mmg sedih lah...tapi aku terima dengan redha..dan aku sentiasa berdoa agar aku diberikan kekuatan iman...............................




Sakit sangat bila hati ini dikecewakan..hanya ALLAH je yang tahu..



Jagalah hati ini denga sebaik-baiknya.jgan sesekali lukakan nya..



ok lah.nak update pon takde mood,,sbb tgah sedih sangat...........
wassalam....

No comments:

Post a Comment