Monday 25 June 2012

Hari yang Indah..

Assalammualaikum...
perh lama gak ekh saya tak update blog nyh...mcm dh beryahun-tahun jer...hahhahaha...
ok hari niyh rajin sikit..so nak update sikit lah...................huhuhuhh................................
why eh tajuk update ar niy mcm happy semacam jer...hahah..mmg happy pon...sbbb......
ari niy kelas pagi cancel...yang ader cuma kelas malam jer....hahahha..bahagia gila kot....
hidup aku........ after solat subuh pagi tadi...aku bantai lagi tido samapi pukul 12....perhh..
mmg syiok lah..lagi-lagi dapat mimpi indah kan..hhhah..lagilah syiok abis.........................
huuhuhuhuhhuhu..so malam nyh ade kelas.....................so no wonder lah aku rest kan diri
aku dgan bantai tido sepuas-puasnya......bkan apa..aku nak berjaga kejap malam nyh.......
sbb nak stdy untuk quiz...hiihihih............ok lah...nanti sambung lagi....

bubye...
wassalam....


( mcam niylah keadaan saya..hihihiih)

No comments:

Post a Comment