Saturday 28 July 2012

WARNING!!!!!!

Assalammulaikum.....
hai..selamat..selamt..selamat pagi....
have a nice day..............................

Hah? WARNING????? WHY???

ok just nak inform why aku buat tittle post blog aku macam tuh ekh??? ada lah..kalau nak tau jom teruskan baca.....

Ok terus terang dgan tajuk di atas.. aku nk bg tahu sikit lah yang aku nak bagi warning pd bdak2 yang baru nak niak niyh... ceh wah..mcm aku dah besar sgt jer kan...hahahahhaa....
actually aku kan tak suka lah dengan org2 yang update status kt fb guna ayat pelat-pelat nyh like " ite tau ite tak chantek ane pon" perh... aku rasa bila baca status mcm tuh.. nak jer aku g jmpe bdak tuh... lambung tinggi-tinggi and then campak ke south Africa baru tau dia.....geram kot... kau dah besar.. so plse lah tak pyah nak guna ayat-ayat mcm tuh... berbulu beb mata aku baca.. aku rasa bukan aku sorang jer benci tgok status mcm tuh..ramai lagi kot...hahhaha... especially lelaki... kalau dia org yang bca comfirm kene maki jer...hahahhahahaa.... biasala yg buat status mcm tuh budak pempuan nyh... gedik sakan.. mengda-gada... aku  lambung tinggi-tinggi baru tau.....

So, kpd yg tersa tuh,,, ubah2 ler yer... ahhahhaha.. aku rsa tak pyah lah nak guna ayat pelat-pelat niy.... guna ayat biasa suda..tk lah aku yg baca terikut-ikut jadi pelat sama...hahahhaha.... so sorry kpd yg tersa..... hihihiihhihihh...................

okeyh lah...sini jer cukup...
selamat berhibur n membute di hari minggu... =..+"

No comments:

Post a Comment