Tuesday 17 July 2012

Padan Muka Buat Keje Last Minute

Assalammualikum..
lama yer tak update cerita dalam blog aku nyh...
ok lah..teruskan dgan cerita aku hari niyh............
kalau refer pada tittle aku pon semua paham.......
what means by buat kerje last minute kan............

nak dilanjutkan cerita lah kan..... ari nyh aku dalam
kelas..tersengguk-sengguk..sebb ngantok yang amat...
nak tau sbb apa? sbb aku tido puku 3.30...perh..........
buat assignment punya pasal....tuh lah padan muka aku
kan,,tangguh-tangguh keje,,,sapa suruh kan...kan dah 
kena...aish.....

tp alhamdulillah....keje aku semua settle termasuk slide
yang aku buat untuk assignment MGT300... siapa yang
tak tahu buat pandai jerlah...tak payah amik tau k.........
hahahahahahahah.........................................................

orait,cukuplah,mals nak berkarangan panjang-panjang..
tgah type nyh pon,mata aku dah layu dah,,katil pon sudah
memanggil-manggil..........................................................

before tuh aku nak share lah picture aku.... yang mata 
sampai tak blh bkak....sbb apa? 
sbb lambat tido..........................................................


see..my eye.. 


picture nyh umpama mcm apa yg aku lalui malam tadi.

No comments:

Post a Comment