Saturday 22 September 2012

Akhirnya!!

Assalammualaikum..

Perh...............lamanya aku dah tak uhpdate blog aku yang tak berapa nak famous n takda ramai followers ny... (ayat tacing) hahahahhaa...

okey lah.. nak di teruskan cerita, aku ari niy nak update pasal seseorang yang dah lama aku nak jumpe sangat..kita org dh lama kenal..tp jumpe pon tak pernah.... sweet tak? hahahaha.................................. ok nk dteruskan cerita, smalam dgan tk drancang, Allah telah mempertemukan kan kami berdua.. Ops!!!!! bkn berdua okeyh..tapi ramai-ramai... dia dgan kawan-kawan dia dtg ke rumah, so family pon semua okey lah terima kehadiran mereka semua....dalam hati tkot juga..mana tau kot2 mem besar aku marah kan... but not... sejuk hati aku...hiihihihh.. thank mom n dad.....

lpas jer dia org masuk, aku dah mula rasa bahang pada muka,sbb malu kot nak bersemuka... maklumlah 1st time jumpe kot selama 3thun pknalan di laman sesawang tagged... hahahahahaha...... terok ekh aku... tp okeyh lah... dsbbkan 1st time tuh lah aku appreciate gile dgan kehadiran dia... seriusly... mmg best dapat bebual dgan dia... happy lah.... dia tuh anak manja aku rasa.. sbb cara dia cakap dgan aku sangat2 sopan... mcm perempuan..tapi.. perempuan pon aku tak rasa sopan mcm dia..... haahaha... sbb aku pon mcm tuh... hahahahhaa...mmg seronok sgt dapat jumpe dia....

9.30p.m..
dia & kawan dia nak bergerak balik ke destinasi... (ceh wah)... mmg rasa agak berat..sbb blum puas lagi nak sembang dgan dia..tapi nak bt mcm mana...kan..... InsyaAllah... ada masa n kesempatan dapat lah jumpe lagi nanti...

aku harap hubungan persahabatan kami akan kekal selamanya... even dah kawin pon.. hahahhah...
(ntah2 jodoh aku dgan dia kot)..... =_=".... (berangan jer ko ny dayah).....

mood: ( HATI ADA SENANG)

1 comment: