Tuesday 25 September 2012

First Time!! (Yahoo)!!!

Assalammualaikum...... Semua...............

ouhhhhhhhhhhhh...................... bestyer...... ari niy, dpd pagi, sampailah skang,,,, kan,,,,, aku blajar buat header guna photoshop.... bapak ah........ sumpah susah giler dowh......... lagi time nak buat picture transparent tuh...perh.... kene khusyuk....beb.. kau tgok lah header aku kat atas tuh, bersepah gila yang kat picture aku yang tgah pozing comel tuh...hahahhaha..... but, aku puas ati lah, sbb aku buat dgan khusyuk ye, sampai kene marah dgan my mom kot, sbb tak buat keje rumah.... hahahhahaha... tapi dgan semamngat yang gigih.. aku cube pekakkan telinga n siapkan header nyh... hahahahaa.. so today, aku dpd pagi sampai skang, aku dpat buat 2 header, yg agak buruk, bukan agak je, mmg buruk lah,,,,,,,, hahahahahah,, by the way jom aku share skit, apa yg aku buat td... jgan gelak tau... but kalau nak gelak2 lah sampi tonggeng-tonggeng.... okeyh.. aku tak marah....hahahahahahhahaha............






Jeng-jeng... ini lah apa yang aku buat dpd pagi sampai skang...hahahahahhahaha....... tgok bersepah kan kat picture aku tuh...maklumlah 1st time gune photoshop kot..sllu guna photoscape jer...hahahahhaa.... skang dah boleh skit2 guna adope,, so lpas niy.. banyak lah header yang aku buat...hahahha... pastuh banyak ah bebelan dpd someone, yang mengatakan aku balas msj dia lambat, hahahahahhah.... SORRY SAYANG..

ok lah, nanti kalau aku rajin, aku share lah apa2 yang ada,hahahhaahaha...
sekian....

kalau nak pandai kene lah usha,
kalau xnak pandai,
sampai bila2 tak kan tahu,
apa yang tk pernah d buat..


No comments:

Post a Comment