Saturday 29 December 2012

Sekian Lamanya~~

Assalammualaikum...

sekian lama aku mengambil masa untuk melupakan si dia...akhirnya aku dapat juga.....setelah aku berdoa...setelah aku merintih kesedihan pada-Nya...alhamdulillah..termakbul sudah doaku... terima kasih ya Allah......aku harap selepas ini dia tak muncul lagi dalam hidup aku...aku tak nak dia muncul lagi walaupun dengan 1 mesej or call dpdnya...aku tau dia skrang tengah bahagia..tetapi aku masih lagi mcm layang-layang yang tk bertali....tapi aku redha akan ketentuan-Nya....tapi adakah patut aku maafkan segala2nya yang pernah dia lakukan terhdap aku?bagi aku sukar untuk aku melakukannya...maafkan aku..aku tak mampu nak maafkan lagi......aku sentiasa sedapkan hati aku dengan "biarlah dia bahagia sekarang...tapi aku yakin satu hari nanti akan ada keperitan yang dia alami lebih dasyat dpd apa yang berlaku pada akau sekarang" ini lah kata-kata semangat aku...biarlah Allah yang mmblas segala perbuatan dia...siapa lah aku untuk menghukum si dia yang durjana itu...........

SEMOGA AWAK BAHAGIA!!!!!!!!
THANKS FOR EVERYTHING!!!!!!
I WILL REMEMBER WHAT YOU DO AT ME UNTIL I DIED!!!


1 comment: