Wednesday 23 January 2013

Lama Sudaaa~~

Assalammualaikum...
 lama gila aku tk update blog...hahhaha....so pagi niy aku nak update lah apa-apa jer yang ada dalam otak and hati aku niy.... before tuh.. salam maulidurasul..bt semua umat Islam...
 nak tau malam niy hati aku sedih...gembira semua ada...okeyh untuk yang gembira dulu lah aku cite niy... hihihh....aku baru jer terima dress dpd butik online padika recollta.. perh dress tuh mmg superb gila kau tau.. cantik pon cantik.....dah cantik..wangi pulak tuh....perh...sampai melekat lah bau wangi tuh pada tagan... pandai kan dia tarik perhatiabn customers dia suruh beli dgan dia lagi... =)... apa-apa pon thanks kepada someone yang dh belanja aku...untuk baju tuh...thanks sgt...syg awk...

okey balik pada cerita sedih pulak... aku sedih lah kan...bila someone yang dulu aku sayang muncul balik sekarang niyh...dan menjadi kawan aku...mcam mana aku nak terima hakikat yang dia tuh kawan aku... oh tidakkkkk...apa lah yang perlu aku lakukan... mmg aku happy gile bila dia kata dia bahagia dengan awek dia skarang..tapi mcam mana dengan perasaan aku????? Aku bersusah payah..amik masa untuk lupakan dia.. tup....tup...dia jadi kawan aku.....aku tk tau nak buat apa... hati aku terasa sayu gila....adakah di sebabkan aku masih cinta n sayangkan dia? ouh...apakah ini semua??? mengapakah??? ini perlu terjadi semula... mcam mana lah aku nak terima hakikat yang dia tuh bukan milik aku lagi...... be strong DAYAH u can do it...  kekuatan aku sekarang untuk terus tidak mengharapkan dia adalah dengan mmbenci dia... tapi aku tak boleh   nak benci org lama-lama...sbb aku tak pandai..aku tk pandai nak simpan dendam lama-lama...aku tak tau lah kenapa aku niy mudah sangat memaafkan dan menerima.......mungkin ini adalah anugerah dpd-Nya.... aku bersyukur sangat......,..tapi aku harap dia akan terus bahagia...walaupun hati aku masih menangis dan merintih....aku percaya ada hikmah disebalik segala kejadian yang berlaku.....

saya nak awak tahu yang saya selalu merindui awak....walaupun hati saya terluka bila awak luahkan kebahagiaan awak dgn si dia.... maafkan saya kerana mencemburui kebahagiaan awak,,,, tapi saya hanya mampu tersenyum tatkala hati saya menangis kerana kekecewaan yang saya alami bersama awak selama niy.. maafkan saya sbb saya masih blum dapat melupakan apa yang awak dah lakukan pada saya... mungkin mudah untuk saya maafkan kesalahan awak pada saya...tapi untuk melupakan sesuatu perkara yang amat memeritkan hati dan jiwa saya teramat lah sukar awak..maafkan saya..... saya akak sentiasa doakan kebahagiaan awk bersama si dia....

Aku ingin kua tahu.....
Hatiku sakit bila kau mendustai ku..
Hatiku terluka dengan perbuatanmu..
Hatiku gelisah apabila kau hancurkan cintaku....

Aku ingin kau tahu..
Saat kau melangkah pergi..
Hatiku menangis..
Hatiku kecewa..

Namun ..
aku ingin kau tahu..
bahawa aku masih mencintai kamu..
dahulu..sekrang... dan selamanya...

by: saeera

No comments:

Post a Comment