Monday 15 April 2013

Meet My BFF..




( me & im)

Assalammualaikum...
ehem..lama dah tak update blog aku niy...sampai td masa nak log in pon...sampa terlupe password... ehem..ehem...nampak tak..nampak tak....gambar kat atas tuh.....kalau tk nampak guna lah kanta pembesar... biar nampak lagi jelas...hahhaa....nyh lah kawan aku sejak form5 lagi... erm... selama 4 thun kami berkenalan di lama tagged... akhirnya kami bertemu juga....pada 15 APRIL 2013.... hari Ahad... Alhamdulillah... impian aku tercapai akhirnya....hahhahhaha....lama dah menyimpan hasrat untuk bertemu dia... namun akhirnya Allah telah memakbulkan doa ku.....amin.... jumpe dia pon tanpa di rancang.....huhuhuhuhh...konon lah dia nak buat suprise dekat aku....hahahha...tp mmg suprise pon..sbb time jumpe niy he bought his parents.. oh my GOd..... serius ketar2 kau.....hahhahaha,..... erm...jgan pkir aku jumpe dia sorang ok..aku bawak mak aku sekali...hahaahaha.... Insya-ALLAH...kalau ada masa n panjang umur... kami akan berjumpa lagi...





No comments:

Post a Comment